Verzenden en retourneren

Hoe gaat verzenden en retourneren?

Wanneer jij jouw bestelling op een werkdag voor 22:00 hebt geplaatst, heb jij jouw product de volgende dag in huis. Sterker nog, jouw bestelling wordt geheel gratis verzonden.

Na ontvangst van uw bestelling, gaat onze partner VASCO Fulfilment aan de slag. Zij halen het product, maken het (brievenbus)pakketje en geven dit op een werkdag voor 22.00 dezelfde late avond nog door aan PostNL, met een grote vrachtwagen.

Vanaf dit moment ligt het bij PostNL, en nu gaan zij over tot bezorgen.

Helaas komt het soms voor dat bestellingen vertraagd zijn. We willen het volgende benadrukken:

• Het kan helaas tot 5 werkdagen duren tot PostNL een bestelling levert.
  • Wij hebben niet meer informatie dan u. Helaas, krijgen we dat niet van PostNL.
  • Uit ervaring kunnen we met zekerheid zeggen: bestellingen komen altijd aan. Hoe weten we dit? We versturen honderden pakketjes per maand versturen via PostNL en hebben zo heel veel ervaring opgedaan.
  • De oplossing? Even geduld hebben. Er is geen enkele actie die dit proces gaat versnellen. Ook ons mailen, bellen of de PostNL klantenservice gaat niks opleveren.

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt dan na de annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Alleen de kosten voor retour vanuit jou thuis naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer  6,95 per pakket, voor de precieze prijzen kun je de website van jouw vervoerder bekijken. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@usb-3-adapters.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.